close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב סלון מודרני

מערכת שורשא חשוון, תשעז02/11/2016

עיצוב סלון מודרני מתאפיין בסלון עם קווים נקיים, אזורים מסודרים ועם זאת הוא יהיה סלון שכיף לשהות בו ולארח חברים ומשפחה

תגיות:

עיצוב סלון מודרני מתאפיין בסלון עם קווים נקיים, אזורים מסודרים ועם זאת הוא יהיה סלון שכיף לשהות בו ולארח חברים ומשפחה. כדי ליהנות מהעיצוב המושלם יש לשלב בין פרקטיות לבין כללי העיצוב העדכניים ביותר ולכן מומלץ לפנות אל מעצב המתמחה בעיצוב המודרני או לפחות אחד עם ניסיון רב שיוכל ללוות אתכם בדרך לקבלת התוצאה המושלמת ממנה תיהנו לאורך שנים רבות.

דגשים שיש להתייחס אליהם בעת עיצוב סלון מודרני

  • הגדלת החלל – אחד הדברים שיוצרים סלון מודרני מעוצב הוא חלל מרווח. את התחושה שהחלל גדול יותר מכפי שהוא יוצרים בעזרת מראות, צבעים וטפטים. כמובן, יש לבצע זאת רק בחללים שיש צורך בכך וזו לא תהיה פעולה אוטומטית בכל סלון.
  • שילוב צבעים נקייםעיצוב סלון מודרני יכלול התייחסות לשילוב צבעים כאשר אלו יהיו עדינים ותהיה שמירה על קו נקי ללא העמסה על החלל. את הצבע אפשר לבצע על הקירות בעזרת צביעה מחדש אך ישנה גם אפשרות להשתמש בטפטים או מדבקות לצורך כך.
  • התייחסות לפינות – הפינות דורשת התייחסות ויכולות להשוות לכל חלל תחושה מעוצבת. כאן מדובר לא רק על פינת החדר מבחינת המבנה שלו אלא גם על פינות הספות וכל חלל אחר שאפשר למלא אותו באלמנט עיצובי במקום להשאיר אותו חשוף ולא מעניין.
  • אזורי אחסון (ובעיקר יצירת סדר) – כדי ליהנות מעיצוב של סלון מודרני יש להקפיד על סדר בחלל ולשם כך יש לדאוג לאזורי אחסון כשאלו יכולים להיות בצורת שידות, קופסאות אחסון סגורות ואפילו שולחן שנפתח כך שאפשר יהיה לשים בתוכו את מה שלא בשימוש.

מהי עבודת המעצב

עבודתו של המעצב היא לבחון את החלל הקיים, להקשיב לבקשות של בעלי הבית, לתכנן תכניות לשינוי ולבצע אותו בפועל. כדי להפוך סלון רגיל לאחד מעוצב, על המעצב לקחת את כל הכלים שברשותו (שהם בעיקר ידע) ולהתחיל לבצע שינויים כשחלקם ישתמשו במה שכבר קיים במקום וחלק יתווספו אליו. עיצוב סלון מודרני יכול להיות חוויה גדולה והתוצאה תהיה סלון שנעים לשהות בו ולארח בו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה